Recenze (537)
Zúčtování (2016)
Skoda par klisoidne znejucich scen, ktore kompozicne (aspon mne) vobec nesedeli k filmu. Ak by sa im Connor vyhol, z mojej strany by bolo urcite 5 hviezd :) Som velmi rad za Afflecka, konecne sa venuje poriadnym filmom. kino, hodnotenie: 85%
Anthropoid (2016)
Tazko si zvykat na nesuhru jazykov, ked sa vsak nerozprava, je to pozeratelne :)
Černé zrcadlo - Pád střemhlav (2016) (epizoda)
Namet tejto casti nie je az taka daleka buducnost. Mam pocit, ze niektori uz dnes ziju podla podobnych principov a popravde, je to ubohe :)
Jedna noc - Sezóna (2016) (epizoda)
Bolo nacase, aby sa zacali venovat chybajucemu casti v puzzle. Skoda len toho nepodarenej / nelogickej casti ( nechcem spoilerovat, snad to dojde kazdemu po prezreti), ktory nezvykne chybat v Bckovych serialoch bez fantazie. Zatial najslabsia cast :)
Halt and Catch Fire - PC Rebelové - Rules of Honorable Play (2016) (epizoda)
Uz visim len na vlasku, ak to takto bude pokracovat, serialu dam zbohom :)
Kravaťáci - Rozvířit vodu (2016) (epizoda)
Sceny s Donou uz velmi prehanaju. Zacinaju byt uz smiesne az trapne ...
Stranger Things - Kapitola první: Zmizení Willa Byerse (2016) (epizoda)
You've got me right there ...
Jason Bourne (2016)
Nebolo to az take zle, ale tych 15 - 20 minut uprostred filmu, ktore ma neskutocne nudili si nemozem odpustit. Co ma Jason Bourne nove? Dokopy nic, stale to iste, vsetko tu uz bolo - a to je presne to, coho som sa obaval pri tomto filme.
Ray Donovan - Oplať a odjeď (2016) (epizoda)
Sceratistov by som zavesil za vajcia, take ubohe zapletky zalozene na nelogickom konani postav? Dufam, ze sa to uz nebude opakovat.
Vinyl - E. A. B. (2016) (epizoda)
To je to, na co som cakal :) Len tak dalej