Oblíbené seriály (9)
Andělé v Americe (2003)
Girls (2012)
Cakala som nieco v style Sex v meste zamlada, dostala som vynikajuci, vtipny a inteligentny serial o trampotach styroch mladych zien, ktore hladaju svoje miesto v zivote. Prvu seriu som doslova zhltla, nemyslim, ze sa pri druhej nieco zmeni.
Rodina Sopránů (1999)
Trosku romanticky pohlad na mafiu talianskych pristahovalcov v Amerike, ale aj napriek tomu velmi dobre natoceny, inteligentny a dobrymi hercami preplneny serial.
Il capo dei capi (2007)
Black Books (2000)
Kancl (2005)
Pilot ma neohuril, dokonca ma skor nebavil ako bavil. Potom som vsak vhupla do na seba nenadvazujucich epizod a pochopila som mierne suchy humor, ktory je vsak vo svojej podstate naozaj bravurny. Kazda postava ma svoje miesto a ulohu. Musim povedat, ze sef Michael je jedna z najiritujucejsich postav v serialovych dejinach, ale presne to je jeho uloha.
Sherlock (2010)
Jedinou nevyhodou (pre mna) tohto serialu je, ze ak co len na par sekund prestanem davat pozor, pridem o nieco podstatne (lebo tu sa neplytva ziadnymi scenami) a uplne stratim nit pribehu. Bola som skepticka voci zasadeniu pribehov o Sherlockovi do 21. storocia ale tvorcovia predcili vsetky moje ocakavania.
Domek z karet (2013)
Jedno z najprijemnejsich serialovych prekvapeni vobec. Duo Kevin Spacey a Robin Wright vytru kocura kazdemu, co sa im postavi. Hraju lepsie ako kedykolvek predtym a len tazko si viem predstavit lepsi serialovy par. Priznam sa, ze som mala obcas problem s orientovanim sa so zriadenim USA a niektorymi politickymi temami ale nejako to nenastrbilo moj divacky zazitok. Prva seria: 95%