Recenze (7)
Nová holka (2011) (seriál)
...první série mě 3/4 moc nenadchla ale do konce druhé jsem nadšená...
Kámoši až na dno lahve (2013)
* a to pouze za výkon Jaka Johnsona....jinak bez zápletky i děje
Muž z oceli (2013)
Tak tohle je totální odpad. Film postavený jen a pouze na efektech tak to je velka slabota
Nedotknutelní (2011)
Balada pro duši, krásné, vtipné umělecké dílo, dala bych 10 hvězdiček :-)
Bez kalhot (2012)
Reálný příběh z toho světa, film má hlavu a patu a je příjemným zpestřením, ale zřejmě opravdu jen pro ženy :-)
Až vyjde měsíc (2012)
Film ze začátku příliš nezaujme, ale něčím je velmi zvláštní...snaží se vykřesat světlo ve tmě a nakonec se vše podaří...
Mezi řádky (2007)
Také se nemohu zbavit dojmu, že je to přes kopírák "Nebezpečné myšlenky" s Michelle Pfeiffer - zkrátka vás to hned praští... Tento snímek není špatný, Hilary Swank je moje jedna z nejoblíbenějšíh hereček, ale tohle už tady holt jednou bylo....