Recenze (12)
I Love You Phillip Morris (2009)
Dva výborní herci na dvou nesnesitelných postech. tak tedy 2*
Karate Kid (1984)
Tak nevím, tři a nebo čtyři? Jako teenager bych dal určitě 4*, dnes už ne, ale pořád je to stará dobrá klasika.
Kiss (2016) (koncert)
První oficiální bluray legendárních KISSáků je pro mě obrovským zklamáním. Koncert je oproti běžným vystoupením dost zkrácený, playlist by mohl být lepší a zvuk? Katastrofa! Kytary i bicí potichu, Paulův zpěv se téměř nedá poslouchat. Snad jen písničky co zpívá Gene nejsou špatný, ale jako skalní fanoušek jsem čekal mnohem, mnohem víc.
Kiss: Rock the Nation - Live (2005)
Ikdyž bych si přál nějaký bluray disk, vzhledem ke Stanleyho zpěvu už asi nikdy nic lepšího od KISS nevyjde...
Lucie: Příběh jedný kapely (2016)
Pokud vás LUCIE zajímá, tak se rozhodně nudit nebudete. Já jako skalní fanda jsem čekal ještě malinko víc, ale tak hlavně že kluci zase hrajou...
Lucie 2014 (2014) (koncert)
na bluray jsem od této kapely čekal jak na smilování boží
Mr. Deeds - Náhodný milionář (2002)
Typicky hollywoodská komedie o nic netušícím týpkovi, kterej zdědí miliony (nebo vlastně miliardy) dolarů. A i když to může působit lacině, zábava je zde na prvním místě. Tohle je přesně role, v který je mi Adam Sandler absolutně nejsympatičtější. Winona a John Turturro jsou takovou třešinkou na dortu. Nenudil jsem se ani minutu a rád se k tomuto snímku vracím
Mr. GS (2008) (pořad)
Tele tele bylo lepší... o 2*
Opilí láskou (2002)
Sandlera mám fakt rád, ale pořád jsem čekal, že přijde něco, co nepřišlo. podle mě má Adam i lepší romantické komedie
Rivalové (1996)
Ikdyž uznávám, že jsem tento film poprvé viděl jako puberťák, při prvním až desátým shlédnutí jsem se nemohl přestat smát. A dodnes ho mám na seznamu svých nejoblíbenějších, ikdyž už na něj nekoukám tak často. Kdo viděl "Golfový sen" a čeká něco podobného bude zklamaný, kdo se chce odreagovat a dobře pobavit volí správně.