Recenze (320)
Líbáš jako ďábel (2012)
Co to mělo bejt za píčovinu ? Nevím proč, ale připadal jsem si jako bych se díval na nějakou debilní rádoby chacha romanci od Rosamundy. Staří pedáli a starý báby, kolem je plno keců a stupidní omáčky a nechybí gerontosex. Ani náznak vtipu.
Horší už to nebude (2006)
Omlouvám se všem fanouškům tohoto filmu, ale já prostě nemůžu dát ani jednu hvězdu...celou dobu jsem tápal po humoru a nikde ho nenašel. Herecký výkony mě taky nijak nezaujaly, hudba jakási divná, jakbysmet. A ještě je do toho zamontovaná jakási romantická linka, která mě vůbec nebavila, navíc otravovala celej už tak nudnej děj.
Padesát odstínů šedi (2015)
Film jsem díky mojí ženě viděl. Naše nejčastější zvolání bylo "jeeežiš, to je sračka". Tohle dílo je zřejmě určeno puťkám, který nikdy nemrdaly přes krámy, nikdy neplácly chlapa přes prdel a berou to jako hroznej vodvaz. Ať žije porno! Film je tady silně nadhodnocen těmi, kdo dali víc hvězd natruc nám odpadářům, kteří neznají kompromisy. Jinak by byl těžce v černým. Komerční sračka non plus ultra. Americký Playgirls.
Playgirls (1995)
Vidět Moravce, Víznera a další herce jak se svíjí rozkoší, Pomeje ve slipech je nechutně komické. jako mnoho věcí té doby. Úrážka pro světovou velmoc prostituce a pornografie.
Rychlovky Ládi Hrušky (2014) (pořad)
Ten chlap je fakt prase.
Boj o koláč (2015) (pořad)
Jasnejch 5 bodů. Čuměl jsem jak puk.
Stalin (2013) (TV film)
Znám spoustu lidí, kteří ho milujou. Nevím proč. Úchyl. Zrůda. Výbornej dokument.
Pokušení (2009)
I jako starej prasák jsem se u některých scén a řečí docela styděl :-). Čekal bych víc napětí než řečí.
Deuce Bigalow: Dobrej striptér (1999)
Je to sice krutá ptákovina, ale já se smál jak dlouho nikdy. Scénka s holkou s Touretovým syndromem je nejvíc :-).
Kybernátor (2008)
Nadprůměrná inteligence a nadřazený druh z nanobuněk s vizáží ukrajinskýho kopáče ? Bezva trip...