Recenze (320)
Bájní tvorové: Dračí hrobka (2013)
Viděl jsem závěrečnej boj s drakem, kterej vypadal jako obří mlok po botoxu hlavy. Následné dialogy mě utvrdily, že kvalita filmu je opravdu bídná a závěrečný uvažování o tom, že by mohl být další díl mě opravdu vyděsilo.
Barrandovský čumáček (2013) (pořad)
Co to je todleto ?
Barrandovský Silvestr 2016 (2016) (pořad)
Letošní rok se pouze Barrandov pokusil o vlastní tvorbu. Bomba estrádu komunistickýho typu. Přiznávám se bez mučení, dal jsem deset minut, víc sa nedalo.
Bastardi 2 (2011)
Krampol je nejzábavnější. Po něm zádumčivej muž Dejdar, ten je taky komickej a závěrečný rozuzlení příběhu a závěrečná autohoňka s favoritem a jeho bouračkou mě taky rozesmála.
Benga v záloze (2010)
No jako sranda to je, povedená taškařice. Pobavilo.
Beyblade Metal Fusion (2009) (seriál)
Radím všem, prosím, nepouštějte tuhle demenci svým dětem, ani sobě.
Bílá smršť (1996)
Nudný a táhlý jako ranní hlen. Ani bouřka to nevylepšila.
Bláznivá moudrost (2011)
Skvělý dokument o bytosti, která neměla obdoby. Klaním se před jeho moudrostí. Je dar, že můžeme žít v době, kdy jsou mezi námi.
Bláznovo zlato (2008)
Už během titulků mi bylo jasný, že je to pičovina. A dál už se na tom nic nezměnilo.
Blesk (2006) (TV film)
Miluju brněnskej dabing :-) a zbytek byl již vysloven, prdel jak sviňa.