Recenze (320)
Clementine (2004)
Šmarja ten harant mě tam fakt hrozně sral...lehce pedo debilita, strašná hudba, ale ten závěr stál za to, to byly salvy smíchu :-))), omlouvajíci se Seagal...haha.
Comeback (2008) (seriál)
Nový díly už stojej za prd...
Copak je to za vojáka... (1987)
Bible každýho adoranta komunistické zhovadilé armády. Vykreslení k zvracení. Hnus,
Černé vdovy - Epizoda 1 (2019) (epizoda)
Po prvním díle musím říct, že dialogy jsou strašný a trapný a herecký výkony neuvěřitelný, Ani Bolek to nezachraňuje. Fakt ne. A vtipy jsem taky zatím žádný nepochytil. Ale ještě uvidím, co z toho vyleze teda. Pak případně svoje hodnocení upravím.
Černý Petr (1963)
Vynikající dílo. Miluju scénu, jak Petr pronásleduje domnělýho zloděje a pak tu, kde Pucholt vypadne v loďky.
Česká hvězda 2011 (2011) (pořad)
Milej Barrandove, Rytmusi života a podobně, tu cenu návrat roku jsi pěkně posral. Bartošová místo Neckáře ? Tohle mi teda hejblo žaludkem...
ČESKÁ MISS a MISS UNIVERSE Slovenskej republiky 2019 (2019) (pořad)
Tipuju, že dnešní missky nebudou pro světový mír, ale pro omezení skleníkových plynů.
Česká 30 (2012) (pořad)
Jákl měl dát Dejdarovi pořádně přes držku, víc a víc a víc a pak nafackovat aji sobě, celýmu štábu a spláchnout se na dno televizní estrády, kam právem patří.
Česko Slovensko má talent 9 (2021) (pořad)
Chcu malou jednonohou sirotčí cigánečku, co vyfikne voperní árii, až se z toho zesere celá aréna! Chcu pořádnýho dojemňáka, abych mohl smrkat do kapesníků. A k tomu zlatej bazr.
Dárkový koš pro Jiřinu (2016) (pořad)
Recyklace jede na plný kule. Abyste se z tý Bohdalky neposrali.