Recenze (591)
Irské přání (2024)
"Neměli bychom si brát toho, koho si přejeme, ale toho, kdo si nás najde nebo ho najdeme my."
Barbie (2023)
Potenciál obrovský, ale realizace? Škoda. Čekala jsem víc. Mnohem. Film nějak neví, jestli se brát vážně nebo být spíš komediální nebo dětské nebo dětinské nebo sprosté... tak je to zmatená směs. A trochu nudná. 2,5*
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Bezvadný. Ano, mouchy se najdou, ale já jsem nadmíru spokojená. 4,5*
Jak přežít svého muže (2023)
Nebylo to tak špatné, ale tak nějak vůbec nevím, co to mělo předat. 2,5*
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Už to bylo takové přehnané a nic nového. Honička po městě, ničení aut, běhání po jedoucím vlaku... Kromě skoku s motorkou nic nového. 4,5*
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Další Kazmovo video, jen delší. Nápad zajímavej, ale nemůžu souhlasit s ničím, co Kazma dělá. Lže, podvádí, obelhává, využívá a ještě si to obhajuje dobrými úmysly. Nevěřím mu. 1,5*
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Čekala jsem zmiňovanou hru, ne film s odkazy. 3,5*
Tchán s tchyní jsou psanci (2023)
Bylo to blbý. Hrozně. Ale pořád to nepřekročilo jakousi hranici. A bylo to i vtipné. Takové 3,5*
U tebe nebo u mě? (2023)
3,5*
Vražda v Paříži (2023)
Tohle bylo hodně dobrý. Řekla bych, že lepší, než jednička. Ta byla taková rozpačitá. Tohle už mělo švih a vtip. 4,5*