Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Najlepší sitcom od éry Friends.
Přátelé (1994)
Jednoznačne najlepší sitcom do príchodu TBBT. Perfektné hlášky, skvelí herci, príjemný nevulgárny humor.... prosto, nádhera.
Profesionálové (2008)
Seriál, ktorému ak neprídete na chuť tak vám pripadá trápny, ale ak mu porozumiete, tak sa perfektne bavíte. Či už na "obchodníkovi" Miňkovi, nenažranému Húrkovi, opakujúcom sa Bobrovi, na "debilovi" Šaňovi alebo v poslednom čase na vychodňarovi Mikim.
Scény z manželského života (2021)
Konverzačný masterpiece. Jeden z najopojnejších filmových opusov o komplikovanosti lásky a vnútornej rozorvanosti dvoch duší. Nebyť toho, že ide o minisériu, tak obaja herci si idú minimálne po nomináciu na Oscara.
Susedia (2006)
Výborný pohodový seriál s nezabudnuteľnou dvojicou Marcin - Kraus.
Ajťáci (2006)
Britský humor je veľmi špecifický a tak trochu ako fazuľky každej chuti. Niektoré kúsky nemôžem zniesť (Monty Python) a niektoré ako je IT Crowd sú pôžitkom. Moss a Roy sú hádam najzábavnejšia dvojka od čias Lloyda a Harryho z Blbý a blbší a ja sa k nim veľmi rád vraciam.
Krok za krokem (1991)
Táto rodinka je klenotom v americkej seriálovej produkcii, ktorý sa snaží nielen zabaviť ale aj poučiť.
Stranger Things (2016)
Tam kde sa snúbi svetlo s temnotou, kde si smiech podáva ruku s výkrikom a radosť pripíja s hrôzou, tam si svoje miesto našiel tento seriálový unikát.
Ztraceni (2004)
Neskutočne návykový seriál. Okrem základnej témy (útek z ostrova) v seriály stále pribudávajú nové myšlienky, nové záhady a nové zápletky a tak máte strašnú túžbu vidieť ďalšiu a ďalšiu časť a vedieť ako sa to vyrieši. Čo sa týka postáv deja, tak som veľmi spokojní, keďže herci sú skvelí, sympatickí a ich herecké povahy sú veľmi rôznorodé. Za zmienku tiež stoja flashbacky hlavných postáv, ktorých som sa zo začiatku obával či nebudú brzdiť dej, ale naopak, dej len obohatili. Najlepšie série: 1. a 6.
Mr. Bean (1990)
Čo dodať. Rowan Atkinson je fakt Mister.