Recenze (17)
Podzemní města (2007) (seriál)
Původně jsem chtěl dát hvězdičky 4, ale kvalita dílů značně kolísá. Praha byla obrovské zklamání. Tři čtvrtiny dílu se v Praze ani neodehrávají a zbylá čtvrtina je věnovaná ne příliš zajímavým "sklepům" Staroměstské radnice. Škoda, protože naše hlavní město skrývá pod povrchem spousty zajímavých míst...
Hustej nářez (2009) (pořad)
Tímhle se můžou bavit vážně jenom američtí burani.
Hříšný tanec (1987)
Záleží na úhlu pohledu.
Sladká Laura (2005) (seriál)
Dám tomu jednu hvězdičku za paní Sonnbichlerovou a jejího manžela Alfonse.
Finanční krize (2010)
Druhá polovina je trošku slabší než ta první, ale i přes to jsou informace skvěle podané - přehledně a jednoduše.
Česko Slovenská SuperStar (2011) (pořad)
Proboha! Troufám si říci, že nic horšího jsem nikdy neviděl a asi ani neuvidím.
Chcete mě? (1992) (pořad)
Dávám jednu hvězdičku za to, že mi to připomíná dětství. A druhou za proslulé hlášky pana Srstky.
Matylda (2000) (seriál)
Hvězdička za hudbu od Skoumala.
Televizní noviny (1994) (pořad)
Objektivita nula, ale člověk se zasměje.
Zvoník od Matky Boží (1982) (TV film)
Film by dosáhl - i díky dobrým hereckým výkonům - možná až na 4 hvězdičky. Filmový konec je ale jiný, než ten knižní, což kazí celkový dojem. Škoda.