Oblíbené filmy (10)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Kmotr (1972)
Než si pro nás přijde (2007)
Forrest Gump (1994)
Velká ryba (2003)
Volání o pomoc (2007)
Tanec s vlky (1990)
Pravidla moštárny (1999)
Posel budoucnosti (1997)
Velký průšvih? Nemyslím. Kdo někdy viděl filmy od Asylum nemůže tomuto filmu dát méně než 50%. Na druhou stranu v době natáčení a premiéry Posla budoucnosti Asylum neovládali dna filmového průmyslu. Pošťákovi hodně ublížil rozvleklý děj ( 3 hodiny jsou moc ), je škoda, že se víc nedrží knižní předlohy od Davida Brina a toho amerického sentimentalismu tam také mohlo být o poznání méně ( na takového Patriota s Gibsonem ale nemá :D ). Přesto to není špatný film jak tady někteří míní. Pro mě je to srdeční záležitost takže za 5* - pokud budu ale objektivní tak 50-60% ...