Recenze (120)
Dravci (1999)
Nevím co jsem od filmu čekal, ale tohle rozhodně ne. veselá hudba + kanibalismus = hnus, 6/10
Pozemšťan (2007)
zajímavý film, když se přiznal, už jsem si myslel, že si dělal srandu..., tohle mě fakt dostalo :)
Olověná vesta (1987)
Válečné filmy miluju! A za první půlku filmu jsem byl ochotný dát 4*, ale v druhé půlce jsem měl co dělat abych se vůbec dodíval. Škoda, že pan Stanley Kubrick bere válku jako nějakou atrakci. 5/10
Zátoka (2009)
Jestli si něco zaslouží komentář, tak tohle. 23 tisíc delfinů ročně! Ale to je naše kultůra..., jak to může být japonská kultura, když ani sami japonci nevědí, že jedí delfiny?? :'-(. Těm pytlákům bych přál aby si vyměnili role s delfíny a poznali jaké to je, když umíráte bolestnou smrtí půl minuty nebo minutu. Masakry, které se odehrávají v zátoce, jsou nechutné! NO PHOTO!! Nejhorší na tom je, že vy jako obyčejný člověk s tím nemůžete nic dělat :-(
Konspirátor (2010)
Na konci se mi málem zastavilo srdce když prezident znovu přikázal rozsudek smrti. Po nových X-menech zatím nejlepší film v jakém McAvoy hrál :), také Robert Redfort vynikající režie!! 9/10
Transformers 3 (2011)
Jako by tento film neměl název Transformers, ale "Pusť si mě, nemám příběh a budeš se nudit!". Musím přiznat, že akce byla dobrá, a ta to taky zachránila. Váhal jsem mezi 2* a 3*, 5/10
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Peršané jsou jako figurky v dominu, které postupně padají jedna za druhou! 300!!
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Na tento díl jsem se těšil..., a nesklamal moje očekávání. Právem velkolepý film. Efekty, zakončení příběhu, paráda nemám co vytknout! 10/10, možná snad jenom ten konec o pár let později mohli vynechat :D
Maximální limit (2005)
docela jsem se bavil, 6/10
Obhájce (2011)
Musím zatleskat panu Furmanovi, brilatní práce!!