Recenze (82)
Dolittle (2020)
Vážně, Roberte?!
Co děláme v temnotách (2019) (seriál)
Skvělé. 😁 Každý charakter je něčím jedinečný a zajímavý. Někdy Colin Robinson vysává i mě. 😁
Spy Kids 3-D: Game Over (2003)
Moje první 3D kino 😁
Ježek Sonic (2020)
Tsk trochu zklamání. Celé to bylo takové neslane, nemastne. :(
Králíček Jojo (2019)
Zklamání. Velké zklamání. Edit: Napodruhe se přecijen libilo víc, přidávám hvězdu.
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Velký špatný. V traileru byly všechny sceny, co staly za to...
Kung Fury (2015)
Film totálně nabitej testosteronem. :D
Zaklínač (2019) (seriál)
Zatím bez hodnocení, viděl jsem teprve 5 dílů. Už teď ale mohu říct, že je to zklamání. No zklamání...já přesně něco takového čekal. Edit: Po celé první sérii zatim 3 hvězdy...
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Pan Hrušínský opět exceloval. Zkrátka PAN HEREC.
Big Lebowski (1998)
Film úplně o hovně. :D Má ale pár dobrých hlášek. :)