Recenze (400)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Špička ze série Fate. Ať už se jedná o technické zpracování nebo děj. A souboj Hercules vs Gil je naprosto awesome záležitost.
Fate/Apocrypha (2017) (seriál)
Trochu slabší animace, slabší hudba a občas se to až moc táhne, ale jinak docela zábavná záležitost.
Gekidžóban Fate/Stay Night: Heaven's Feel I. Presage Flower (2017)
Totální vizuální orgáč. Nejen výborná animace, ale i skvělé soubojo, zvuk i akce. Nicméně k pochopení bych doporučil nejdřív sjet alespoň Unlimited Bladeworks a Fate/Zero. Jinak se budete hodně ztrácet a spousta věcí vám nebude dávat smysl.
Fate/Zero (2011) (seriál)
Z hlediska produkce Typemoon je Zero asi nejpovedenější hned vedle Unlimited Bladeworks. Temné, fatalistické, ale přesto napínavé akční i vtipné (Waver s Alexandrem). Oproti FSN se ukazuje, že i samotný master může dost razantně zasáhnout do výsledků boje. Zároveň jsou jednotliví masteři mnohem lépe vykresleni z hlediska aspirací a emocí. Konečně je vidět, proč o grál bojují.
Rick a Morty (2013) (seriál)
Nejlepší věc, co se tu za poslední dobu urodila. Představte si Doca z Návratu do budoucnosti, kdyby byl cynický alkoholik s sklony k neustálému krkání. K tomu mu sekunduje poloretardovaný vnuk s velkou potřebou sexu. Je to rychlé, je to nářez, je to na LSD jako prase. Je to naprosto geniální.
Frankensteinova kronika (2015) (seriál)
Jediné, co bych seriálu vytknul, je nedostatečný naturalismus. Je to dostatečně špinavé, nemocné a fuj, ale mělo to potenciál být opravdu hodně nechutné až na zvracení. Je to škoda, ale jinak fajn.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Výborně natočené, výborné výkony. Oproti The Shining, které mytologii totálně vynechalo a udělalo z knihy vyprázdněný, ačkoliv skvělý thriller, Dr. Sleep buduje mytologii světa SK velmi hutně. Rebecca Ferguson je prostě awesome. Nedovedu si představit nikoho lepšího jako Rose. Závěr v Overlooku je zatraceně skvělý. Práce s kamerou, střihem, barvami, efekty. Totální eyecandy. Flanagan léta točí srágory a najednou prásk a vypadne z něj tohle. Už se těším na Hallorana.
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Ultimátní závěrečný sranec postrádající jakoukoliv logiku s dementním "vývojem" postav a naprosto nesmyslným a zbytečným dějem. Ed Wood byl oproti tomuhle génius. Sakra Uwe Boll umí lepší filmy než tenhle průjem z prdele náctiletého komunisty. Katniss a její sebelítost totálně vrcholí, z Peety je otravný slizký ubožák. Konec se šťastnou rodinou totálně nedává smysl vzhledem ke stavu obou aktérů po válce. Jediná sympatická postava - Gale - je totálně odstrčený na vedlejší kolej. Jedna z nejhorších věcí, co jsem za poslední roky viděl.
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Extrémní propad oproti předchozímu dílu. Z Katniss se stává ubulená blbka, která je naprosto nesnesitelná a Peeta je učebnice přehrávání v kostce. Ukecaná fapovačka v bunkru bez jakéhokoliv dějového vývoje. Jediné pozitivum byl P.S. Hoffman.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Srovnatelné s prvním dílem. Akce se o něco zlepšila a i distopické prostředí je o něco hnusnější a špinavější. Takhle nějak si představuji SSSR ve 22. st.