Recenze (446)
Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa (2016)
,,youre welcome" od Dwayna viem naspamat :D:D:D musim to opravit. A zatvorit ludi ktori robia dabing
Experiment Belko (2016)
Videne v kine. Ako thriller to splnilo asi vsetko co malo. Neuveritelne tempo od prvej minuty az po titulky. A akonahle som cakal ze to polavi dalsia hlava bola dierava. Na 5* to neni, postavy sa niekedy spravaju debilne, ale asi tazko najdem beckovu jednohubku ktora nestraca dych ani jednu sekundu z 88 min stopaze.
Den zrady (2011)
musim povedat ze toto som ozaj necakal. Takto spracovany film som nevidel dlhu dobu.
Top Gear speciál: Napříč Evropou (2013) (TV film)
neviem a nemozem sa stazovat. Co som cakal to som dostal.
Buchty a klobásy (2016)
film of nahulenych pre nahulenych :D:D:D:D
Rogue One: Star Wars Story (2016)
nejak som prestal filmy hodnotit pretoze ako zojem v USA kazdy druhy film ktory vidim nemozem este ohviezdickovat tak ma to proste prestalo bavit. Ale toto majstrovkse dielo, to som musel. Sen kazdeho fanusika. Vsetko co starwars snilek chcel kedysi vidiet bolo vpasovane do jedneho filmu. Na konci som sa chcel postavit a tlieskat. EPICKE
Co s láskou (2014)
v ramci zanru to splnilo presne do bodky vsetky ocakavania.
Byla to divoká noc (2015)
Bol to ,,trip"!, vlastne jedna z naj komedii roku.
Insidious 3: Počátek (2015)
musimteda povedat ze ja som si to v kine uzil patricne.
Ex Machina (2014)
Perfektné a až desivo pravdivé. Nakoniec naprogramovanie bolo naprogramovanie a to čo sme stvorili nas zabilo. Desivá myšlienla blízkej buducnosti. Stačí len, aby Chappie pomocou par konzol PS4 došiel na to čo je vedomie a je to vybavené.