Recenze (2 097)
AC/DC: No Bull (1996) (koncert)
Nekvalitne nahrané originál DVD znížilo môj pôžitok z koncertu.
AC/DC: Live at River Plate (2011) (koncert)
Pre mňa asi najlepší koncert ACDC.
Černý orel (1987)
Podľa mňa to je až céčková paródia na Jamesa Bonda.
Válka nestvůr (1966)
Z nostalgie za 3*, ale pre ultra fanúšikov to bude asi za 5*.
Ideální zbraň (1991)
Klasické (béčkové) martial arts movie z 90-tych rokov. Pre fanúšikov povinnosť. Pre mňa z nostalgie slabšie 2*.
Roznese tě na kopytech (2013) (TV film)
Mňa to moc neoslovilo.
V utajení (2017)
Śkoda. Miestami super, miestami wtf.
Dáma a Král - Hodný, zlý, ošklivý a mrtvý (2018) (epizoda)
Najslabší diel zo všetkých, škoda peňazí.
Fontána pre Zuzanu 2 (1993)
Odpad a fraška!
I katové umírají! (1943)
Je smiešne pozerať tento film v angličtine, najmä, keď sa bavia Nemci s Čechmi.