Recenze (2 096)
Annie (2014)
Po pár minútach všetci vedia ako sa to bude vyvíjať a ako to skončí. Ale ako rodinný film je to v pohode.
Vpich (2011)
Škoda toho scenára, mohlo to byť veľmi kvalitné dielo.
Tři mušketýři (2014) (seriál)
Nepripadá vám to zbytočné?
Focus (2015)
Zábavný film s veľa zvratmi a stále čakáte, čo bude na záver, ktorý tiež prekvapí, ale mohol byť aj lepší.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Depp v svojej už notoricky známej polohe nijako neoslnil, resp. neprekvapil. Zato Paul Bettany bol pre mňa najväčším prekvapením a on bol pre mňa v tomto filme absolútnou jedničkou. Film má spád je vtipný, originálny a dobre sa na neho pozerá.
Experti (2013) (seriál)
Výborná a kvalitná práca TV JOJ, ktorá nezostala svojmu menu nič dlžná. Podľa obsahu je Ivan Vereš úspešný Róm. Áno vlastne je, však nič nedokázal dotiahnuť do konca a je to feťák a je v televízii, a to je na Slovensku meradlo úspechu.
Houdini (2014) (TV film)
Trocha prehnané, moderne natočené, čo filmu trochu zobralo šťavu.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Trocha mi to pripomínalo Kick Ass, čo je, samozrejme, jasné z dôvodu rovnakého režiséra. Druhá polovica filmu bola slabšia, ale aj tak je to kvalitný film, z ktorého je jasné, že bondovky hrali dôležitú úlohu v živote režiséra.
Maska (1985)
Smutný, ale kvalitný film na zamyslenie.
Past (1996)
Výborná záležitosť, s dobrou zápletkou a skvelými hercami.