Recenze (8)
Den dobytí Bastily (2016)
predvidava priemerna akcia s nudnym koncom
Hon (2012)
Dvojhodinová ukážka ako môže maličké klamstvo a krivé obvinenie postupne zruinovať jedného učiteľa. Bez lístka sa ani vietor nepohne. A s pribúdajúcimi minútami sa táto toxická informácia rozpína a zasahuje celý malomestský organizmus. Pred koncom som už len dúfal, že namiesto toho, aby ho hnali vidlami poza mesto, tak to niekto konečne pochopí.
Frankenstein (2004) (TV film)
je to uplne fasa, total film, lebo aj ja som tam bol komparz, cely den sme hrali ze sme slacikove kvarteto na svadbe v strede filmu...cca 1,43sekundy slavy
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
Černá ovca s IQ minimálne stredoškoláka, inšpirácia od Wallace alebo Gromita alebo obidvoch. Pozeral by som to pred spaním stále dookola, akurát som nikdy nerozumel, čo si ten ich ryšavý farmár stále brble. 5 bodov
2012: Soudný den (2008)
Zlé, zlé, úplne zlé. Niekto nemá súdnosť pre tento "soudný den", alebo bol scenárista, režisér a všetci naokolo totálne nahúlení. A to som si chcel pozrieť 2012 od Emmericha a že to nie je ono, mi došlo tak po 10 minútach.
Bourneovo ultimátum (2007)
Nadupaný akčný "ani-minútu-som-sa-nenudil" film. Prekonal aj Utečenca s Fordom. Best of scéna na stanici, keď vypnú priemyselné kamery. Jednoznačne 5.
Volný pád (1993)
Začína to v aute, v teple a v dopravnej zápche. D-fens sa naštve, dá sa na odchod domov a skončí ako polopsychopat na móle, ktorý chce silou-mocou doniesť dcére darček. Medzitým dá dole všetkých, ktorí nechcú slušne odpovedať. Keby nebol ten koniec, dám aj 5.
Američan (2010)
George Clooney ako starnúci nájomný vrah, skrývajúci sa na talianskom vidieku pred osudom. Nie je to ten typický americký štýl nakrúcania - akcia nadovšetko každú chvíľu typu Bourne, ale má to svoj pomalý spád, veľa sa nestrieľa a najlepšie sú na tom statické zábery na domy a krajinu (uprostred ktorej ide v diaľke Georgeov Fiat). Byť tam a mať zrkadlovku pri sebe, mám parádne zábery.