Recenze (1 667)
Hell Dogs (2022)
Celkem fajn Krimi. Být to o 20 minut kratší hodnotil bych ještě lépe. Ale i takhle to bylo koukatelné. 3* 69%
Král Tulsy - Stable (2022) (epizoda)
Jak se stát společníkem baru/restaurace během jednoho dne...? Stačí se podívat na tenhle díl. 5*
Slow Horses - Cikáda (2022) (epizoda)
To to má ale pěknej sešup. Paráda. 5*
Slow Horses - Konečná stanice (2022) (epizoda)
Klasickej rozjíždějící začátek s Vašutem kterýmu není celej film vidět do xichtu. 4* 72%
Rekrut (2022) (seriál)
Komediální směs Jacka Ryana a Slow Horses. Perfektně obsazené a skvěle režijně zvládnuté. Mělo to šťávu a uteklo to jako voda. 4* a 78%
Rekrut - J. J. A. C. (2022) (epizoda)
Prostě ho stačí nechat běžet. :-D Klasická byrokracie je prostě všude. 4* 78%
Rekrut - A. N. C. D. (2022) (epizoda)
Komediální a navíc to začíná bejt i napínavý. Tomu kdo dělal casting bych dal pusu:-) 5* 84%
Rekrut - N. N. P. Ž. S. T. S. (2022) (epizoda)
Tak trošku praštěná zábava. Ale kdo by neměl rád takovýhodle blba...:-)
Rekrut - N. Š. J. P. (2022) (epizoda)
Na Netflux překvapivě svižné, zábavné a hlavně příjemně obsazené. Solidních 78% a 4*
Agenti S.H.I.E.L.D. - Žlutý kód (2019) (epizoda)
Další z pecek. Konečně si někdo uvědomil že většina herců jsou skvělý komici. 5*