Recenze (1 667)
Agenti S.H.I.E.L.D. - Strach a hnus na planetě Kitson (2019) (epizoda)
Dva super díly zasebou....? Co se to děje. 5* 84%
Willow - Přeludy Nockmaaru (2022) (epizoda)
Jako zažil jsem hodně veliký pekla. Ale takovejhle seziálovej scénář a herecký výkony. To jsem snad ještě nezažil. To je snad horší než Zahrada nebo VKVčka. Tfuj. Končím. Odpad a 5%
Agenti S.H.I.E.L.D. - Okno příležitosti (2019) (epizoda)
No ty vole konečně dobrej díl! po shlédnutí 23 kusů jsem se dočkal. :-)
Old Man (2022)
Pro Krista boha. Hovna s hákama! 1* 29%
Avatar: The Way of Water (2022)
Faktem je, že jsem se ty tři hodiny vůbec nenudil a vlastně utekli jako voda, což se o mnohých (mnohem kratších) Blockbusterech říci nedá. Zpracování, režie a výprava jsou dokonalé!! Ale jak se tady mnozí zmiňují, pracovaní s postavami a scénář je jak ze střední školy, což na to, že se film připravoval jednu dekádu je trestuhodné. Mě ale nejvíc štvalo, jak Cameron zneužíval Sullyho děti jako svou pomocnou berličku ke všem možným příběhovým zvratům, potížím a šponováním napětí. Jako kdyby tam nebyl nikdo jinej který by se mohl omylem někam nachomejtnout, nebo udělat nějakou nepromyšlenou volovinu. Vlastně asi za to jednoduché využívání dětí nehodnotím 5*, ale pouze 4*... a to jsem chvilku přemýšlel nad 3* za mě tedy "pouze" 71% Ps: Uvidíme jestli to neupravím až uvidím film ve 3D. Zatím to ale nechám takhle.
Willow - Bitva u obětního beránka (2022) (epizoda)
Pokračujeme ve zkratkovitě vyprávěném ději. Zkratkovitě dělaných soubojů. Skoků v čase a prostoru bez vysvětlení a důvodu. A naprosto otřesně napsaných postav. 1* 28%
Král Tulsy - Token Joe (2022) (epizoda)
Tentokrát velice rozvláčný díl. Poslední scéna ale navnadila a potěšila. 4* 77%
C.B. Strike - Volání kukačky (2017) (série)
Angličani mají Luthera a Holmese... Američani mají Ryana a Reachera.... Tohle mohlo být spojení dvou světů. Ale nepovedl se. Až mc vágně napsané postavy, casting rozhodně né dokonalý. Scénář napsaný s minimem napětí po celu dobu seriálu. Koukatelné, ale pouze průměr 3* 60%
C.B. Strike - Epizoda 3 (2017) (epizoda)
Průměrná krimi u které se člověk nenudí, ale rozhodně mu v hlavě nezůstane dlouho.
C.B. Strike - Epizoda 2 (2017) (epizoda)
Místy velice povedené, místy hodně mizerné. 3* 65%