Recenze (1 667)
Wednesday - Jako kůl v hřbitovním plotě (2022) (epizoda)
Některé vedlejší role mi moc nesedí, nejen herecky ale jsou napsané tak blbě, že se snad ani neměli v seriálu objevit. Táhne to ovšem perfektní Jenna Ortega a samozřejmě Věc. 4*
Wednesday - Prokletá dívka Wednesday (2022) (epizoda)
Překvapivě zábavné.
Andor (2022) (seriál)
Díky tomu, že první sezóna měla 12 dílů (navíc se vzestupnou tendencí) jsem s chutí zapomenul na 1,2 a 4 díl, které byli z mého pohledu opravdu mizerné. Zbytek je ovšem velmi dobrý až vynikající. Perfektně napsané vedlejší postavy. I Diego Luna se nakonec "rozjel" i v neakčních sekvencích seriálu. Ale když opomenu scénář herecké výkony, akci a efekty, to nejlepší na seriálu je atmosféra!! Ponuré napětí které se postupně stupňuje (I díky perfektní hudbě) a od poloviny této série je všeobjímající a prolíná se v podstatě ve všech scénách. Za mě osobně je to prozatím nejlepší seriál z těch co byli vytvořeny od Mandaloriana. S chutí a klidným svědomím pálím 5* a 90%
Válečná jeptiška - Série 2 (2022) (série)
Zkouknutelné bez nějaké větší a trvalejší bolesti hlavy. Ano člověk si napřed musí uvědomit, že kouká na seroš pro náctiletá děvčata (a chlapce a ono) které mají v palici pěknej bordel po všech stránkách. Jelikož jsem ale viděl první sérii a ta mě také nijak extra nenasrala, tak jsem zkoukl i tuhle. Je sice o něco blbější ale dá se to. Za mě 2* a 52%
Andor - Dcera Ferrixu (2022) (epizoda)
Perfektní díl. V podstatě nechybělo nic. A stále mě překvapuje jak je postava Skarsgarda skvěle napsaná. To je z mého pohledu hlavní tahoun celého seriálu. 90%
Yellowstone - The Sting of Wisdom (2022) (epizoda)
Herecké výkony opět na sto procentech.
Yellowstone - One Hundred Years Is Nothing (2022) (epizoda)
Tak začínáme s maličkatou časovou mezerou mezi 4 a 5 sezónou. Ale okamžitě jsem nasadili až smrtící tempo. 5*
Y: Poslední z mužů - Hysterie (2021) (epizoda)
Solidní votvírák.
Pluk mizerů (2022) (seriál)
Perfektně zpracované, velice povedený casting. Za mě asi nejlepší seroš z druhé světové hned po Bratrstvu neohrožených. 5*
Pluk mizerů - Epizoda 6 (2022) (epizoda)
I ve válce se stávají nehody. Super seriálová jednohubka! 5*