Recenze (1 824)
Abrakadabra (2017)
Hodně zvláštní černá dramedie.
Ada (2021)
Slušně ujetá islandská balada, ale filmařsky mistrně zvládnutá.
Ad Astra (2019)
Psychologicko filozofický rozbor osamělé duše, kterej se vůbec nemusel odehrávat ve vesmíru a vrstvit jeden faktickej nesmysl na druhej. Nejsilnější složka je tak zastoupena v hudebním soundtracku.
Adopt a Highway (2019)
Absolutně bych v tom nerozeznal režijní debut. Naprosto jistě a citlivě odvyprávěno. Hawke podal asi nejlepší herecký výkon co jsem u něj viděl.
A dost! (2013)
Oddechovka s dobře napsanými dialogy. Škoda toho závěru s nakročením k happyendu.
Adú (2020)
Příběh táhne a udrží pozornost. Žádné zbytečné dialogy, spousta emocí jen na obrazu a hudbě. Povedené.
A dýchejte klidně (2018)
Sociální drama s povedenou atmosférou a skvělými hereckými výkony. Na debut velmi dobrá režie, která diváka vtáhne do děje, převálcuje i předvídatelnost zápletky.
Aftersun (2022)
Artová nuda bez děje. Holka hrála fajn.
Agent (2019) (seriál)
Ač je tempo v celku pomalé a vykreslení postav dost podrobné, udrží seriál pozornost a napětí bez problému. Sacha je dokonalej chameleon a role mu sedí.
Agrese (1975)
Tolik dobrejch herců v tak špatnym filmu.