Recenze (1 824)
To End All War: Oppenheimer & the Atomic Bomb (2023)
Pěkně zpracovaný dokument.
Nic ve zlým (2023)
Příjemná letní feel-good komedie, která není blbá. Gene Stupnitsky se za ty roky vypsal a je to znát. Jennifer Lawrence to utáhne v pohodě, Matthew Brodericka jsem vůbec nepoznal.
Nebe s.r.o. - Divoký západ (2021) (série)
Zatím nejslabší série, hlavně proto, že vtipný to začne bejt až v druhé půlce.
Anna Karenina (2012)
Výbornej casting, poněkud nevydařená stylizace.
Malé ženy (2019)
Vytknul bych tomu jen ty časový skoky, jinak skvělá práce. Casting se povedl výborně a všichni hrajou jak o život. Ze Saoirse vyrostla parádní herečka.
Irma Vep (2022) (seriál)
Skvělej seriál pro náročnější diváky. Výbornej casting a výkony, parádní hudba. Alicia se předvedla snad ve všech hereckejch polohách.
Věznice 77 (2022)
Poctivý prison drama podle reálií Španělska post-frankistických 70 let. Pěkně obsazený.
Nepoznané: Kosmický stroj času (2023)
Hodně zajímavý dokument o pozadí vzniku a provozu Webbova teleskopu.
Trumpova show (2020) (seriál)
Skvělý shrnutí všech prasáren toho psychopata. Až se z toho chvílema zvedá kufr. Dezolátům z toho praskaj žilky.
Šampióni (2023)
Milá feel-good sportovní komedie s předvídatelným dějem, při který jsem se za břicho nepopadal, ale měl jsem permanentní rohlík. Woodymu tyhle pohodářský role seděj a vidět po dlouhý době Cheeche Marina bylo fajn. Španělský originál neznám, takže nemůžu srovnávat.