Recenze (1 825)
The Punisher - Season 1 (2017) (série)
Jon Bernthal na tu roli padne jak prdel na hrnec. Úsměvná je kombinace brutálně krvavého násilí s až prudérním skrýváním nahoty.
Jsme jedné krve (2020)
Spíš než o krimi thriler jde o sociální drama, ale pěkně pomaloučku poskládaný. Holčina hrála výborně.
Nula od nuly pojde (2006)
Obstojná černá krimi komedie se Simonem Peggem, Rossem z Přátel a Patricií Pagáčovou.
Bone Cold (2022)
Béčkový drama s hororovými prvky na téma PTSD vojáků. Ocenil bych lepší herecké výkony, ale byl jsem zvědav jak to dopadne. Koment uživatele Adramelech pobavil, ale nechtěl bych mít jeho diagnózu.
Šachová novela (2021)
Parádně zpracovaný rozpad osobnosti.
The Childe (2023)
Poctivá korejská řežba se super příběhem a vtipem.
Prostředník (2022)
Nevím jestli to je tím že režisér je Japonec, ale mělo to chvílema poetiku raných Kitanových nejakuzáckých filmů. Příběh super.
Černá voda (2023) (seriál)
Na skandinávskou krimi tvorbu to překvapivě nebylo temný, zato dost pomalý a ke konci trochu překombinovaný. Dvě dějový linky, devadesátky a sedumdesátky mě bavily. Obsazení švédskou hereckou elitou taky.
Služka (2021) (seriál)
Že mě takhle pohltí seriálové sociální drama jsem nečekal, ale bylo to tak skvěle napsaný, obsazený a zahraný, že jsem to hltal. Skvěle popsaný prostředí sociálně slabých Američanů, včetně ukázek toho, proč dělají pořád dokola stejný chyby.
Dallas 63 (2016) (seriál)
Výborný time-travel seriál, který nemá chybu. Předlohu neznám, ale tohle King hodně dobře vymyslel.