Recenze (1 825)
Jak přežít svého muže (2023)
Další ze zbytečných českých filmů
Kdysi byli bojovníky (1994)
Jako, to že je to debut je na tom trochu znát, ale je pěkný vidět takhle pohromadě NZ hereckou špičku. Sociální drama šlape realisticky a poslání to taky má.
Obchodníci s bolestí (2023)
O vzestupu a pádu jedné z farmaceutických firem podílejících se na fentanylové krizi v americe. Obsazení parádní, ale přišlo mi že Emily neměla moc prostoru rozvinout svoji postavu.
Ferry: Seriál (2023) (seriál)
Ferry si svůj seriál rozhodně zasloužil a scénárista se vytáhnul. Perfektně vyplňuje úsek mezi filmem a seriálem Undercover, ale tajně doufám, že se tam ještě nějaká série vejde.
Na plný úvazek (2021)
Svižně až akčně natočené sociální drama ze současné Francie. Pár dní ze života samoživitelky u kterých se díky strhujícímu provedení nudit nebudete.
Kuciak: Vražda novináře (2022)
Hustej dokument, kterej ve spojení s tím co se na Slovensku děje teď, působí ještě víc hustě.
Mending the Line (2022)
Brian Cox to dal skvěle.
Město patří nám (2022) (seriál)
Skvělý Jon Bernthal v mini sérii o vyšetřování policejního týmu prolezlého korupcí. Atraktivitě tématu trochu ubírá fakt, že vyprávění z pozice vyšetřovatelů je poskládané z výslechů obviněných, které jsou ztvárněny hereckými akcemi a časovými skoky, které vyžadují od diváka neustálou pozornost.
Jodie Fosterová, zázračné dítě z Hollywoodu (2021) (TV film)
Příběh dětské hvězdy, která díky cílevědomosti nespadla do hollywoodského bahna a šla si za svým.
The Punisher - Season 2 (2019) (série)
Propracovanější a komiksovější než první série. Vývoje postav jsou parádně vymyšlený.