Recenze (1 825)
Wolverine (2013)
Rozhodně lepší než X-Meni...
jOBS (2013)
Sterilní a zkratkovitej výcuc z několika životních okamžiků S. Jobse bez jakýchkoli souvislostí. Vhodné tak pro TV. Lepší si přečíst knihu od Waltera Isaacsona...
Zmizení (2013)
Po dlouhý době povedenej thriller.
Gravitace (2013)
Škoda, že Cuarón pro řešení technologickejch rébusů zapomněl napsat smysluplný dialogy a trochu si pohrát s dějovou linkou.... Ani ty klišé který v závěru vytáhnul z rukávu tomu nepomohly.
Podfukáři (2013)
Ten lacinej WTF konec to srazil na **.
The East (2013)
Jako starej anarchista souhlasím s tím, že terorismus je jediná možnost jak bojovat s mezinárodníma korporacema, ale tenhle film je blbost.
The Power of Few (2013)
Už jste se někdy kously zevnitř do tváře? Ne? Tak u tohoto filmu se vám to zaručeně stane. Možná si i vykoušete do tváře díru až na vás vybafne rádoby duchovně-fylozofický přesah...
Rozbitý svět (2012)
Snad v životě jsem nezažil takový ticho v kinosále, jako v posledních patnácti minutách tohoto filmu. Dalo by se krájet...
Chuť peněz (2012)
Velmi milé překvapení FEBIO festu. Nic jsem od toho nečekal a dostal jsem s nadhledem a vtipem natočenou gangstersko-rodinnou ságu s minimem postav a skvělým řemeslným provedením. Lehce to kazí jen nepřesvědčivá postava amerického klienta.
Čtvrtá mocnost (2012)
Naprosto schématické s klišoidnímy dialogy a ještě blbě řemeslně odvedené. Přirovnal bych to k nedělnímu thrilleru na TV Prima z produkce kanadské televize ...