Recenze (1 836)
Portrét dívky v plamenech (2019)
Hrozně pomalej rozjezd.
Víly z Inisherinu (2022)
Sympatická depka okořeněná absurdním humorem a výbornejma hereckejma výkonama.
Matilda Roalda Dahla: Muzikál (2022)
Pouštěl jsem to s nedůvěrou až nechutí, ale po 20 minutách mě to chytlo a vážně začalo bavit. Emma Thompson výborná, skvělá výprava a vtipné texty.
Fabelmanovi (2022)
Typicky Spielbergovsky doslovně odvyprávěnej příběh lásky k filmu.
Svatý pavouk (2022)
Pohled pod koberec mírumilovného islámu.
Malířka a zloděj (2020)
Krásně zdokumentovaný Stockholmský syndrom z Osla.
Nevermind (2018)
Tak tohle se vážně povedlo. Zápletky povídek jsou skoro jak od Quentina Dupieux a černý humor mi taky sednul.
Šílená noc (2022)
To přepínání mezi akčním gore thrillerem, černou komedií a rodinným filmem bylo hrozně násilný až necitlivý. Pár fórů se povedlo, ale jinak žádná sláva.
Na nože: Glass Onion (2022)
Ta detektivní zápletka je tam tentokrát spíš vedlejší. Pár dobrejch fórů tam je. Filmařsky vymazlený.
Sopka: Záchrana z Whakaari (2022)
Silnej dokument. Obzvlášť ty autentický záběry z mobilů a foťáků. Nechtěl bych tam bejt.