Recenze (1 825)
Adopt a Highway (2019)
Absolutně bych v tom nerozeznal režijní debut. Naprosto jistě a citlivě odvyprávěno. Hawke podal asi nejlepší herecký výkon co jsem u něj viděl.
Richard Jewell (2019)
Clint i ve svých skoro devadesáti pořád umí. Citlivě a empaticky natočený příběh mediální štvanice.
Všechny malé zázraky (2020)
Psychologicko - filozofická sonda do duší americké narušené mládeže. Nějak mě to nevzalo.
Burn Your Maps (2016)
Pocitově mi to připomnělo Where'd You Go, Bernadette, ale se silnějším příběhem a emocema. Jacob Tremblay, Vera Farmiga a vlastně všichni hrajou skvěle.
Mr. Zoo: The Missing VIP (2020)
No je to teda hodně pro děti, jak zpracováním, tak úrovní humoru.
Jen můj svět (2018)
Jde sice o klasickou emoční ždímačku a děj je snadno odhadnutelný, ale funguje to bezchybně a herci to dali fantasticky.
Nong, Pee, Teerak (2018)
První půlka, která se snaží být za každou cenu vtipná (zvukový akcent na každou hlášku, nebo gesto), působí jako slabší groteska. Druhá půlka je více na vážno a podstatně lepší.
Jako ryba v síti (2016)
Překvapivě povedený Ki-duk.
Vidím tě (2019)
To se to píšou debutový scénáře když porušíte 7. pravidlo pátera Knoxe. Stejně uteklo pár nelogičností.
Hříšnice - Julian (2018) (série)
Trochu překombinovanější než první série, ale pořád dobrý.