Recenze (440)
Červený drak (2002)
výborný Fiennes zastiňuje Hopkinse i Nortona.. na první díl se navázat nepodařilo, tak s Red Dragonem vsadili na jinou kartu a dopadlo to (sice ne jehňátkovsky dobře, ale) prostě dobře.
Hannibal (2001)
nesahá Jehňátkům ani po kotníky.. a výměna Moore za Foster? to si vážně někdo myslel, že by to mohlo fungovat?!
Mlčení jehňátek (1991)
šálek mého čaje.. životní role Hopkinse a skvělý výkon Foster.. dodnes mi běhá mráz po zádech.
8 MM (1999)
(s prominutím) neskutečná sračka, s hodně špatně uvěřitelným hlavním hrdinou.. jediné pozitivum je excelentní Stormare.
Lupiči paní domácí (2004)
Tatranka/Horalka, SDS, debil, sprosťák, generál ala Jet Li, profesor a jedna milá stará dáma.. pobavila jsem se na výbornou (a to i českým dabingem), potěšil mě i soundtrack.. a šašek Marlon.
Big Lebowski (1998)
filmem mě provázely slzy smíchu a nepochopitelná chuť tleskat.. Bridges v životní roli.
Opravdová kuráž (2010)
hodně slušný film na western. hodně slabý film na Coenovy.
Fargo (1996)
shut the fuck up, Donnie! nejlepší Coenovic počin.. skvěle zahrál směšný ksicht Buscemi, ale i démon Stormare a přímo neskutečná McDormand.. dialogy jsou k nezaplacení.. kdo neviděl, neví, o co přichází.. yeah?
A.I. Umělá inteligence (2001)
perfektní efekty a srdcervoucí příběh, jen roztahanost brání dokonalosti..
Pátý element (1997)
božský (G)Oldman!! a roztoMillá Milla s tím jejím multipasem.. hold moc příjemné scifi.