Recenze (49)
Anastázie (1997)
Obľúbená rozprávka z detstva. Krásne pesničky, pekný príbeh a celkom dobre naanimované. Určite najlepšie pozrieť v originálnom znení.
Apocalypto (2006)
Skvelá výprava, krásne masky, dobrá kamera, pekný vizuál a hudba. Niekedy celkom naturalistické, ale tak to je Mel akého ho poznáme. Akčný hlavný hrdina, tak trochu akoby z doby vypadol a miestami sa to podobá skôr na starého dobrého Predátora. To nič však nemení na tom, že som si ten film užila a pripisujem mu, možno také slabšie, ale stále 4*.
Arizona Dream (1993)
Typický Kusturicov počin so skvelým Johnny Deppom v hlavnej úlohe. Pri eskimákoch a plávajúcej rybe na začiatku vás napadne, či ste si vôbec zapli správny film. No po chvíli si vydýchnete a necháte sa uniesť, u veľa ľudí, nie moc zaujímavým humorom, no absolútne typickým pre Kusturicu. Kto si jeho "štýl" neobľúbil predtým, tak ani týmto snímkom si k tomu nepomôže. Skvelá hudba, a na hlavu postavený príbeh a postavy v ňom. Jednoznačne za 5 * :)
Bůh masakru (2011)
Zo začiatku sa to rozbiehalo veľmi pomaly až ťahavo, no ako som od hercov očakávala, krásne sa to rozbehlo a ku koncu sme sa celá sála pekne nasmiali. Tomu sa jednoducho hovorí "Herecká podívaná" :)).
Byl jednou jeden les (1993)
Moja srdcovka už od detstva a teraz som sa k tomu dostala znova asi po desiatich rokoch. Krásna rozprávka a hudba, ktorá ma vždy dojme.
Casper (1995)
No kto by sa nezamiloval do malinkého zlatého ducha menom Casper a prehliadol by mladú Christinu Ricci? Krásny príbeh pre tých menších a fajn komédia na nedeľňajšie popoludnie pre tých väčších. Naozaj vydarený soundtrack a zahliadnutie Devona Sawa na konci mi ako malej prišlo neskutočne úžasné :). Film si rada pozriem aj teraz hlavne pre tie spomienky z detských čias kedy som sa bála každého "väčšieho opusteného domu hore na kopci".
Cizinec (2010)
Celkom klišoidné, prvoplánové a niektoré vtípky mi prišli totálne nasilu (teda väčšina). Ale keďže Deppa mám rada a Angelinu tiež, tak len za nich dokopy dávam jednu hviezdičku, aj keď sa teda moc nepredviedli. Druhá je asi len z momentálneho popudu za to, že mi dnes celkom dobre padla taká oddychovka. Potrebovala som vypnúť a to pri tomto filme naozaj problém nie je :).
Černobílý svět (2011)
Doba ako vyšitá na natočenie takéhoto filmu. Herecké obsadenie skvelé a výkony ani nehovorím, jednoducho bravúrne. Tak dobre to zahrali, že som niektorých nevedela vystáť ;). A ako inak aj som si poplakala, bolo to takpovediac "smutne krásne".
Dál než se zdálo (2010)
5*?! Asi som proste zaľúbená a prežívam niečo (málo) podobné. Po dlhšom čase konečne vydarená romantická komédia, ktorá ma aj pobavila. Milý, vtipný a nekonvenčný príbeh o láske, ktorá prekoná (alebo aspoň v tomto filme by mala) všetko. ;)
Forrest Gump (1994)
Dokonale jednoduchý hlavný hrdina Forrest (Tom), ktorý sa dostal všade a ani sa o to nemusel nijak zvlášť usilovať. Krásne nabobtnaný zamilovaný príbeh o hlupáčikovi a krásavici. Skvostne milo vtipný príbeh o kapitánovi a vojakovi a ich priateľstve, a to celé podčiarknuté Silvestriho jedinečnou hudbou. Proste a jednoducho "Jmenuji se Gump, Forrest Gump". :)