Recenze (109)
Čivava z Beverly Hills (2008)
Film pro děti. Dala bych 2 hvězdičky, ale za ty nesnesitelné botičky, šatičky a nevím co všechno, co psech nesnášim jednu ubírám.
Vrtěti ženou (2011)
Přiznávám, že 5 * je trochu nadhodnoceno, ale za odlehčený večer s vážnými tématy klidně ;)
Nafukovací panna (2009)
Melancholický film o vnitřní prázdnotě, samotě ve velkém městě, s příjemnou hudbou. Je vtipné a smutné zároveň pozorovat Nozomi, jak se učí napodobováním poznávat lidi a pochopit sama sebe.
Sherlock - Unaired Pilot (2010) (TV film)
Druhá verze je jednoznačně propracovanější. Přesto však i tato má své kouzlo a já jsem za ni ráda. Kolikrát se poštěstí mít možnost zhlédnout 2 odlišné a přesto stejné verze toho samého filmu.
Atlas mraků (2012)
Čtyři hvězdičky jen proto, že mě film nutí přemýšlet, abych ho pochopila. Jinak zatím nechápu, proč má taky vysoké hodnocení, ale možná pochopím po druhém zhlédnutí někdy v budoucnu (anebo ne a snížím hodnocení :)
Sherlock (2010) (seriál)
První dva díly byly pro mě jen pomalým rozjezdem. Třetí díl byl už konečně víc zajímavý, od čtvrtého jsem se vyloženě bavila. Nebýt prvních dvou dílů, bylo by to o hvězdičku víc .:)
Anna Karenina (2012)
Vskutku netradiční film, "divadelní" film. Míchání divadelních kulis, vláčku a skutečného prostředí mi připadá zajímavé, ale působí na mě i dost rozpačitě. Není to film, který bych někdy chtěla vidět znovu.
Průvodce (2008)
Melancholický film s nádhernou hudbou, vážným tématem, ale zároveň i s humorem. Jeden z těch pro zamyšlení.
Pozemšťan (2007)
Spíše dolní hranice čtyř hvězdiček. Myslím, že argumentace mohla být trošku lépe propracovaná.
Kouř (1990)
Nejnemožnější Absurdistán, s texty se nikdo zrovna nenadřel, ale Arnoštek je prostě boží!