Recenze (76)
Aristokratka ve varu (2024)
Dá se to s kouknout ale nic moc.
Sladký život (2024)
Komedie na pohodu.
Barbie (2023)
Sracka !!!
Bastardi: Reparát (2023)
Strašná blbost.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Strašná núúúúúúda!!!
Lítá v tom (2023)
Strašná nuda nezasmál sem se ani jednou.
Život pro samouky (2023)
Sračka !
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Sračka !!!
V plamenech (2022)
Sračka !
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Hrozná nuda s 1 to nemá nic společného snad jen většina herců ale co s toho zasmál sem se asi 3x,málem sem to nedokoukal!Jedna jediná fakt dobrá hláška jeto hned vedle Číňana tam co sem dostal před týdnem průjem a to je opravdu hodně málo!