Poslední recenze (4)
Nikdo (2021)
Prvú polovicu filmu som si užíval, ku koncu sa to však zvrhlo na mix sám doma s rýchlo a zbesilo, čo je naozaj škoda a nevyužitý potenciál. Bavilo ma to oveľa viac ako pokračovania Johna wicka, ten mal zostať pri prvom diele.
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Mám rád akciu, mám rád fantasy, mám rád game of thrones, tak prečo ma to do psej riti nebavilo?!
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Nadpriemerný animák, ale nebyť Kena a španielskeho Buzza bola by to skoro nuda.