Recenze (342)
Obyčejná poprava (2010)
Dosti depresívní film...
Hudba v oknech (1966)
Poetické, nádherné kouty Prahy a hlavně moc hezké obrazy, které toto všechno dokázaly věrně vystihnout.
Mlha (2007)
Z počátku to vypadalo na pěknou plejádu příšer a příšerek, ale díky té ohnivé kazatelce to začalo mít grády...Ale ten konec mně dostal, ať už jsem čekal cokoliv...
Soví hnízdo (1981) (TV film)
Chyba ve filmu: v úvodu jde dívka podzimním lesem (tipuju začátek října) a vzápětí, když v hájovně zjistí, že se nevrátila domů říká hajný, který si sundal předtím kabát, že "že holka se šla určitě koupat, v tomhle vedru..." Celý film ale provází podzimní počasí a účinkující se podle toho oblékají. Jinak dosti velká normalizační nuda...
Lidé jako ty (1960)
Pěkné industriální záběry, ale jinak mi připadalo, že sleduju televizní noviny...
Pražské metro zahajuje (1982)
Metro už bereme jako samozřejmost, ale co všechno bylo třeba udělat je dobré vidět, aby si člověk uvědomil hodnotu celého díla.
Zde jsou lvi (1958)
Tohle je opravdu dokonalý film, který stojí od začátku do konce na excelentním výkonu Karla Högera.
Křižovatky (1959)
No vida, jak jde natočit kvalitní film bez soudruhování a agitování (v té době). Navíc pohledy na města té doby, kterými se valí děj - Ostrava, Olomouc, Dobruška, Nové Město nad Metují - krása!
Kavárna na hlavní třídě (1953)
Dobrá zápletka se zmizelou pětistovkou, která se stala nezvratitelným důkazem. Ovšem protivykořisťovatelský podtext mne už tak nebavil (hlavně redaktor Rudého Práva s komunistickým zápalem boje za třídní rovnoprávnost....)
Konečná (2013)
Arnie přesně tak, jak ho mám rád.