Recenze (342)
Kdo přichází před půlnocí (1979)
Tak trochu jsem Jelínkovi fandil proti těm neslaným a nemastným policajtům ...
V trestném území (1950)
Překvapivě dobrý snímek s minimem propagandy a šikovně stupňovaným napětím.
Křtiny (1981)
Jen co vstoupil na scénu Svatopluk Skopal začala to být komedie.
Boeing 747 v ohrožení (1996)
To se povedlo...Čekám klasickou Seagalovku a on si Steven po půl hodině vyletí komínem (tím komínem připojeným k boeingu :-)) a už se neukáže... Jinak kvalitní napínavý film, nezatížený spoustou akčních stříleček a bitek. Velmi kvalitní výkon Davida Sucheta, který přesvědčivě ztvárnil záludného padoucha...Stálo to za shlédnutí.
Glimmer Man (1996)
Příjemné překvapení.
Přepadení 2: Temné území (1995)
Sledovat filmy se Seagalem je jako sledovat porno - všechno vždy dobře dopadne...Akorát to nesmí trvat moc dlouho....
Aljaška v plamenech (1994)
Superhrdina se svojí přidržtaškou-přidržpuškou a přidržbombou ničí ropnou plošinu svého bývalého zaměstnavatele...
Než ďábel zjistí, že seš mrtvej (2007)
Následkům svých činů neunikneš (ani v hrobě)...
Muž s cejchem smrti (1990)
To lepší s hrdinou béčkových akčních filmů...
Rána z milosti (2005) (TV film)
Vladimír Dlouhý jako padouch par excellence!