Recenze (179)
Zelená kniha (2018)
Málo kdy se stane, že mám chuť si po skončení filmu to pustit znova!
Kolonie (2015)
Závěrečná scéna vystřižená jak z Arga, ale celkově velmi kvalitní film.
Angel Heart (1987)
Skvělá výprava a stylizace, ostřílený Mickey Roura, který není jenom uchlastaný Hank Chinaski z filmu Štamgast.Ten hraje detektiva, jenž dochází k vlastnímu životnímu poznání, které je tak děsivé, že dokáže diváka nechat napnutého až do konce filmu a kdo zatím vším stojí? Kdo jiný než dábelsky upravený Robert De Niro. Tuhle horovou perlu s nádechem jazzu padesátých let můžu vřele doporučit.
Zombieland (2009)
Za Emmu Stone!
Štěstí na dosah (2006)
Cesta za tzv. Americkým snem je v tomto filmu nádherně popsána.
Hačikó - příběh psa (2009)
Třetí film v životě, který mě dotáhl k mírným slzám. Už dlouho jsem neviděl tak nádherný a dojemný příběh o přátelství mezi psem a jeho páníčkem navíc doplněn dokonalou uklidnující hudbou.
Argo (2012)
Výborně natočený film. Konečně mam pocit, že Ben Affleck dokáže hrát dobře v jiném filmu než nechutně sladoučká romanťárna , jako to dělal doposud.
Nespoutaný Django (2012)
Další film, který si koleduje o kult celosvětové kinematografie. Skvělý western prošpikovaný těmi nejlepšími tarantinovskými vtípky.Že je plný krve, to ani nemusim zminovat. Christopher Waltz alias Doktor Schultz zopakoval opět šíleného zabijáka jako v Hanebných Panchartech, jenom v absolutně jiné postavě. Už dlouho jsem takový pořádný nářez neviděl, jako je tohle, tento film je stejně srovnatelný s Pulp Fiction.
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Opravdová filmová klasika, plná napětí, akčních scén (i na tu dobu výborně natočených) a také té romantiky. Gary Grant je opravdu velmi šarmantní. Tohle je přesně film, který potvrzuje, že Alfred Hichcock není jenom mistr hororu a napětí i když toho napětí je zde opravdu velmi mnoho.
Atlas mraků (2012)
Co, že film skáče z jednoho příběhu do druhého, já sem se plně orientoval a bavil. Tímto dílem je Matrix rozhodně překonán a já za to této režisérské dvojce děkuji, jediné co mi tam chybělo bylo to, že mohli ukázat jak vlastně zanikl civilizovaný svět v budoucnosti, ale to je jen menší detail.