Recenze (72)
Dunkerk (2017)
Letecké naháňačky: 5 Poloprádzne odplávajúce vojenské lode: 1 Suché/slušné anglické čakanie v rade a zmysel pre povinnosť: 3
Jason Bourne (2016)
Uplne zbytocny dalsi diel, miestami az komicky.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Konečne "Bond", ktorý je lepší a zábavnejší ako posledných pár Bondov dohromady. "Šialenosť" v kostole v spojení s Lynyrd Skynyrds bola tak intenzívna, že som mal chuť postaviť sa a zatlieskať.
Kalvárie (2014)
Konecne film o ktorom neviem co si mysliet, respektive netreba mat na vsetko nazor. Hodnotenie 1 2 3 4 5 :)
Gravitace (2013)
Alfonz Kujón vymyslel niečo nové a podarilo sa mu to. Bola to blbosť...ale veľmi zaujímavá.
Sinister (2012)
Keby film skončil po tom poslednom telefonáte bol by to 5* horor, takto "so zbytočným koncom " len 4*, bez toho nepríjemného pocitu po zhliahnutí filmu.
New Kids Turbo (2010)
Škoda aj tých pár EUR, čo bolo na tento film použitých.
Nedotknutelní (2011)
Tak dobre som sa na filme dlho nezasmial, kolke stastie, ze to netocili zaoceanci a neurobili z toho sladku sr.cku.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Nepriehľadný kolotoč akcií z ktorých jednoznačne vyhráva Ritchie-ovská naháňačka lesom. Nič viac som nečakal - nič viac som nedostal.
Hendrix (2000) (TV film)
Nuž natočili to...na čo mali, škoda film z "edície 27" si zaslúžil viac na útraty. Možno ešte len príde :)