Recenze (26)
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Dvouhodinová reklama na časopis. Přírodní záběry + hudba super, ostatní celkem trapnost. Plytkým hercům se smát ani brečet prostě nedá.
Kouřové signály (1998)
Roadmoviepohodička. Mě by i úplně stačilo kdyby si celý film Evan Adams vymýšlel příběhy, naprosto skvělá role. Nobody je z Mrtvého muže, určitě! :P
Duše K (2010) (pořad)
Improvizační show, která dokáže normálnímu člověku trochu i změnit pohled na svět. V některých dílech jsou blázni i v publiku, ale tím je to ještě větší sranda. Doporučuji jako večerníčky na spaní. :)
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Bezduché, plytké, trapné, nudné, nevtipné a ještě jednou trapné.
Dům k pověšení (1988)
Ano!
Vedlejší účinky (2013)
Nuda - zvrat - nuda a do toho příšerná hudba.
Peklo na talíři (2012) (pořad)
Za šmakuládu jeden bod.
The Art of Flight (2011)
Naše životy jsou digitalizovány. Super začátek, pak jen prázdné vizuální kochání. Jako promítačka na plátno někde na snbpárty, kdy popíjíte bull s vodkou a sem tam kouknete na nějaký skok je to cajk. Jinak dokument o ničem, od frajerů se kromě pár klišé řečiček nedozvíme vůbec nic. Pro mě jako dokument zklamání, přehlídka vrtulníků a hader, nic hlubšího, takových videí, dokumentů, reklam ještě bude. Každopádně klobouček před ridery, je jedno kdo je točí, jestli vrtulník či nikdo, oni si to užívaj a to je hlavní, rideforfun! :)
Cigán (2011)
NASRAT
Děvčátko (2002)
Vůbec nevím proč, ale můj hodně oblíbený film, asi proto, že ho moc lidí nezná a líbí se mi obchůdek hlavní hrdinky a její vlasy, heh. Dle mého názoru je nejlepší si pustit film v noci, v nemoci, o víkendu, v zimě, když venku sněží. - Ema má mámu, máma má emu. Nic se tu neděje a přitom vše. Tak trochu samotáři. Praha a taxikář bez taxíku. Jak to chcete? Podle nálady. -