Recenze (3)
Nespoutaný Django (2012)
Přes 2 roky jsem se chystal na film podívat a včera na něj přišla řada a doteď se klepu do hlavy proč jsem se nepodíval dříve. Christoph Waltz - pan dokonalý úplně chlap mimo chápání mé reality světa - paráda, Di Caprio excelentní výkon, Django taky super, Samuel L. Jackson - super maskování ... Pro mne nejlepší scéna KKK .0/,, no bylo jich tam víc, ale tato nejsnáze zapamatovatelná.
Pod kůží (2013)
Tak hlavní postava má pěknou postavu, skvělá hudba, dech beroucí scény přírody, příběh mimozní, ale to bylo účelem a hlavně Hádek ve Skotsku na pláži paráda.
22 Jump Street (2014)
Po shlédnutí filmu jsem nabyl dojem, že je lepší natočit jen první díl a zbytek ponechat v rovině snění. V celém filmu převažovalo množství sprostých slov, ale to je asi dnes moderní. Jako oddechovka dobrý, ale první díl z pohledu humoru byl pro mne lepší. Nejspíše tento film ocení dívky a ženy při pohledu na lehce obtloustlého Ch. Tatunga . J. Hill zde v tomto dílu předvedl průměrný výkon. Za mne 3 hvězdy kvůli závěrečným titulkům, ale to už se opakuji jak předchozí hodnotitelé.