Recenze (873)
Tajný zákop (2023)
Nemám co říct.
Ztraceni - Série 1 (2004) (série)
Mohu vidět vždy. Nejlepší 3 série, plus finální 4. Nemá chybu!
Chvění (1990)
Naprosto dokonalý. Možná to časem půjde i na 5*. A stalo se...!
Živí mrtví - Série 4 (2013) (série)
Ale joo. Tahle série pro mě prostě přinesla hodně. Tak to má být. Jsem spokojen.
Živí mrtví - Série 3 (2012) (série)
Hodně nabitá série , s pro mě nejlepší postavou seriálu.
Živí mrtví - Série 2 (2011) (série)
To finále, a takové finále jsem neviděl dlouho. Klobouk dolů.
Živí mrtví - Série 1 (2010) (série)
Počet dílů stačí a vyhovuje. Skvělá první série …
Bratříček Karel (2016)
Nejlepší Dokument o Karlovi vůbec. Nejlepší Dokument vůbec. vůbec. Dojemná záležitost. Viděno hned několikrát.
Bumblebee (2018)
Dát 5* je asi hřích. Ale po prvním dílu , prostě další nejlepší díl. A ještě lepší. Aspoň pro mě. Sympatická hrdinka. Neskutečně. A prostě Bumblebee, kterého mám s té party jednoznačně nejradši , má svůj vlastní film…ať už pokračování (Což je i jasné) nebo ne, je pro mě prostě skvělá záležitost. A já si ji náramně užil. A ještě hodněkrát užiju. Asi se to těžko překoná. …je li to vůbec potřeba!?
Český sen (2004)
Tak tady pro mě bylo hodnocení jasné. To se musí, minimálně by se mělo vidět. Top!