Recenze (873)
Bílé peklo (2001)
Kloubouk dolů.
Přežili jsme Ardeny (2003)
Konečná akce hodně dobrá.
Ten dvanáctý (2017)
Norsko má u mě bod. A ne jeden.
Válečná generace - Ein anderes Land (2013) (epizoda)
Prostě závěr. ...smutný...
Bitva u Midway (2019)
Prostě Emmerich.
Válečná generace - Ein anderer Krieg (2013) (epizoda)
Silné pokračování. Dobrá bitva. Drsný závěr. Na Německou Kinematografii pro mě špička.
Válečná generace - Eine andere Zeit (2013) (epizoda)
Hodně drsný úvod.
Outsider - Must/Can't (2020) (epizoda)
Nakonec velká spokojenost na to jaké to tu má hodnocení. Ovšem chápu všechno to ale kolem...
Outsider - Tigers and Bears (2020) (epizoda)
Nakonec dávám 5 i tomuto dílu. Předchozí 8 díl byl atmosférou velmi zdařilí (konec nejlepší), tenhle už pro mě o krapet míň ale stále hodně vysoko.
Outsider - In the Pines, In the Pines (2020) (epizoda)
No uvidíme.