Recenze (68)
Bojovnice (2011)
Nedotažené, rozpité. Výborná práce s hudbou, téma vcelku zajímavé, ale ten scénář, to je vskutku tragédie. Zajímavé je, jak mohou někteří členové rodiny, které milujeme, ovlivnit náš život. Alina Levshin je skvělá, ale záplatu na bídný scénář prostě ani její výkon nezalepí...
Konfident (2011)
Nedotažené, nepřirozené. Postavy působí jako z vaty, Mádlovi a spol. to prostě nevěřím. Škoda přeškoda dobrého námětu, film působí plytce a nepřesvědčivě, jako by se zasekl v půli....
Hra na pláč (1992)
Jedním slovem - nádhera!
Místy oblačno (2011)
Film o lásce, jiné lásce a o cestě k jejímu naplnění. Film pobaví, navíc pěkná příroda a stylová hudba tomu dodají správný spád a poněkud ostřejší výrazy musíte hlavním aktérkám prostě odpustit. A navíc Olympia Dukakis je prostě skvělá...
Cinka Panna (2008)
tak tomu se říká čiré zoufalství...
Požáry (2010)
jedním slovem -masakr
Un amour de femme (2001) (TV film)
Super. Výborná hudba, dobré výkony, příjemný snímek...
Stín smrtihlava (2012) (TV film)
Kromě několika "ústřelů" to bylo na české poměry docela slušné...
Farmář hledá ženu (2010) (pořad)
Něco tak strašného jsem už dlouho neviděla!!! A to snesu dost!
The Night Watch (2011) (TV film)
Zajímavé a netradiční vyprávění. V první části filmu jsem v tom měla dost zmatek, ale později už to bylo jasné. Dobře natočené jsou záběry bombardovaných bunkrů. Skvěle zachycují atmosféru válečných hrůz z pozice vojenských ošetřovatelek a ošetřovatelů. Dobré drama s válečnou tematikou. Příběh o tom, jak se válka dovede ničivě zapsat do myslí lidí a co dovede napáchat za škody v srdcích...