Recenze (47)
Prázdniny v Římě (1953)
Úžasná romantická komedie s božskou Audrey Hepburn.Velký dík Williamu Wylerovi za tenhle dokonalý snímek. Nezapomenutelný zážitek . . .
Sekai no čúšin de, ai wo sakebu (2004)
Výjmečný snímek s ukázkovým útokem na city u kterého se člověk neubrání slzám.Ale do plného počtu mi ještě něco malinko scházelo.Po prvním shlédnutí 4 a půl *
Jih proti Severu (1939)
Nestárnoucí klasika, která ani po tolika letech neztratila na své kráse. Skvělá výprava a výborné herecké výkony hlavních představitelů.Zasloužený Oscar pro Vivien Leigh a Hattie McDaniel.Jsem okouzlen . . . jasných 5*
Pramen panny (1960)
Uff, hoodně silné, ale přitom tak skvostné.Jasných 5 hvězd!
Nevěsta monstra (1955)
Imposing tragedy!
13. komnata - 13. komnata Daniela Landy (2006) (epizoda)
Dane, klesnuls u mě hoodně hluboko, už jen krůček schází k uplnému dnu.
Muž, který sázel stromy (1987)
Co je smyslem života ? Ano, už to vím.Jdu sázet . . .
Pokrevní bratři (1999)
Za první půlku 4* a za druhou, která bohužel vykolejila a dala se na Tarantinovskou dráhu pouze 2*.Celkem tedy za 3* i když Willem Dafoe by si rozhodně ještě nějakou navíc zasloužil.
Kokain (2001)
No, že by mě to nějak extra chytlo se říct nedá, přesně 3*!
Tenkrát na Západě (1968)
Za režii a hudbu **** + * navíc za čarokrásnou Claudii Cardinale.