Recenze (141)
Pořad (2015) (pořad)
Většího řízka než Staňka lze najít opravdu těžko. Ten chlap je prostě borec.
Bořiči mýtů (2003) (pořad)
Máme štěstí! Právě sledujeme Hynemana v jeho přirozeném teritoriu! Ale musíme být potichu! Je velmi plachý!----- Tohle je Hynemanova krev! Uznávaná Číňany pro své hojivé a regenerační účinky. Zá pár hodin začne rozežírat podlahu této budovy a pak se začne replikovat! https://www.youtube.com/watch?v=wZigahtFzeE
Taxi, taxi, taxi (2015) (pořad)
Trapná kopie Taxíku z ČT1.
Pearl Harbor (2001)
Takhle teda ne. Buď točím válečné drama o válce nebo romantickou citovou slaďárnu z války ale ne obojí, to prostě nejde. Do války city nepatří. Navíc já nemám rád koncept, kdy se film točí okolo jedné nebo dvou postav, které všechno přežijí. Scény z bitev jsou ale parádní, díky tomu dávám dve hvězdy.
AZ-kvíz (1997) (pořad)
Až bude změna v moderátorském obsazení tak to bude událost století :)
Divergence (2014)
To je taková pí****** a ztráta času! Film o ničem, téma naprosto zhovadilý, bez ídeje, prostě totálně na prd! Pokud máte volných 139 minut, pusťte si třeba radši Apollo 13, uděláte líp.
Revoluce (2012) (seriál)
Všechno se najednou zastaví, letadlo padá kolmo dolů. Why not? Totální blbost (slušně řečeno) která nemá žádný smysl, je to ztracený čas. Nejvtipnější jsou ty jejich bitky kde každý jde pokaždým: "Polož tu zbraň! Ne! Polož to! Ne!" :D
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Jeden muž dokáže postupem času přesvědčit i ty, kteří ze začátku tvrdili že je vinen. Zajímavé je, že na konci filmu se ve stejné situaci jako Fonda na začítku ocitá Lee J. Cobb. Fenomenální film.
Babovřesky (2013)
Na můj vkus trochu moc dlouhý, 90 minut by úplně stačilo. Je to na takové dlouhé nudné odpoledne-nic náročného ale ani nic vynikajícího. Navíc docela mi vadí ta velmi nápadná reklama na různé věci.
A dost! (2012) (pořad)
Člověk se dozví zajímavé informace. Ale ten Tuna je děsnej tragéd, jak vždycky když o něčem mluví dělá ty mimické pohyby, to je hrůza.