Recenze (83)
Robin Hood (2010)
skvělý film až tak dobrý že bych si přál pokračování :)
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
jo konečně suprově zfilmovanej Punisher sice jen 10 min ale zato je to pecka :D Jack Daniels Win !
Cleveland show (2009) (seriál)
nehorazne suchý, trapný, předvídatelný, a ja nevim co jeste. a to ze se v jednom díle snažily previst lidi na krestantství ?!?!?! just wtf ? tim si u me vysloužili čirej odpad !
Simpsonovi: Maggie zasahuje (2012)
příliš zaměřené na city a tyhle blbosti, tim se stari simpsni neridili a proto byla nesledovanejsi animač na světě, tohle je pravě problem novejch simpsnu ze jde vetsinou a nejaki poučeni nad necim se zamyslet a tyhle žvasty.. sorry ale timhle si mě neziskate
Lovec kořist (2009)
skvělej film s paradní atmosferou a paradnima kostymama, trochu sem se bal že se s toho vyklube něco ve stylu Můj nepřítel ale nestalo se tak, no a doufam že se dočkáme pokračovaní :D
Conquest (2002) (seriál)
výbornej dokument který zaujme natolik že jsem se díval na díly které mě zas tolik nezajímaly a stejně sem u nich vydržel do konce
Rolničky, kam se podíváš (1996)
výbornej film :D
coolMEN (2012) (pořad)
bože co je to za trapáky tohle by se mělo jmenovat: namyšlení totaly uncool men !
Hooligans - Zákon tribuny (2006) (seriál)
viděl jsem pár dílu a jediný co jsem si s toho odnes že ty lidi jsou úplný dementi a to doslova...
Věk draků (2011)
tvářilo se to jako kvalitní fantasarná ale že se s toho vyklube taková slatanina tak to fakt ne. 2 hvezdy za to ze to vypadalo celkem v poho x)