Recenze (83)
Sinister (2012)
Sinister je rozhodně skvělá záležitost s hutnou atmosférou vyvolávající strach téměř na každém kroku který dokáže diváka udržet v napětí téměř celý film. Jediná chyba na kráse byl trošku slabší konec.
Sinister 2 (2015)
Sinister 2 rozhodně nedokázal navázat na úspěch jedničky a plácá se v ne originalitě a absolutní nulové atmosféře která nedokáže za celý film vyvolat ani sebemenší strach.
Bojiště Země: Sága roku 3000 (2000)
zdlouhavé, zvláštní efekty, zvláštní kamera, špatný scénář a tuny dalšího co se tomuto filmů dá vytknout. Nicméně si nemyslím že si tento film zaslouží být tak nízko v hodnocení mezi opravdovým odpadem filmového průmyslu. A proto za mě by si film mohl zasloužit minimálně 35%
Život není krásný (2008) (amatérský film)
Geniální
The Gamers: Dorkness Rising (2008)
bolí to se na to dívat
Jurský svět (2015)
Skvělý film jedouci v rychlem tempu nadupaný parádními nápady, akcí, nádherným parkem, top soundtrackem a samozřejmě vyplněn trochou té nostalgie. Jurrasic World se povedl na jedničku samozřejmě na svém trůně stále sedí první Jurrasic Park ale mladší bráška se nemá za co stydět a s přehledem překoná nepříliš povedené předchozí díly. A na závěr škoda asistentky byla to pekna holka :D
Očima Josefa Klímy (2014) (pořad)
je to jednoduché, pan Klíma hledá problémy kde nejsou, takže mu ty oči asi moc neslouží :)
Král džungle 2 (2003)
simpatického Brendona Frasera vystřídal idiot, nižší rozpočet je všudypřítomný no a režisér se taky moc nevytáhl, už jednička byla spíše pro mladší obecenstvo ale tohle se dostává do sfér debility.
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
no to je shit
Žraločí masakr v Jersey Shore (2012) (TV film)
ja myslel že je to komedie ale ty nagelovany idioti měli bejt bráni smrtelne vážne ? tak tohle je hustej hardcore sračkovosti