Recenze (83)
Ploty (2016)
Film o idiotovi který je plný samých zásad a mouder přes které si nevidí do huby a téměř vždy je porušuje, díky tomu si ve finále zkurví život. V popisu se píše že svět mu klade překážky, není tomu tak, on je sám sebou tou největší překážkou.
Sanctum (2011)
nervy drásající drama, absolutně nekompromisní klaustrofobní prostory neprobádaných jeskyní si každou chvíli žádají oběti a divák jen sleduje v neustálém napětí. Překvapivě dobrý film který opravdu dokáže pumpovat adrenalin.
Faust (1926)
překvapivě stále velmi koukatelné dílo plné skvělých efektů
A.I. Umělá inteligence (2001)
Film který ve mě tehdy jako dítěti zanechal extrémní pocity jsem konečně měl tu možnost po dlouhých letech znovu vidět. A byl jsme překvapen jak emocionálně silný film stále je a jaké staré pocity se ve mě znovu vyvolaly. Nicméně atmosféra filmu je velmi silná a depresivní a rozhodně to není pro každého.
Duna (2021)
je to v zásadě jako se skoro 3 hodiny dívat na concept arty, vypadá to nádherně ale začne to být nuda a jenom na tom se film postavit nedá.
Alvin a Chipmunkové 2 (2009)
měl jsem tu smůlu a tuhle velesračku jsem čirou náhodou viděl.
The Perfect Kiss (2018)
nebyli autoři po operaci mozku?
Svět podle Jima (2001) (seriál)
Jim: sebestřední idiot kterého mít v rodině tak si radši hodit mašli
Rogue One: Star Wars Story (2016)
ani si nepamatuju kdy naposledy jsem viděl takhle dobrej film
Za zdí zahrady (2014) (seriál)
úžasný seriál naplněn hutnou atmosférou, plný vtipu i tajemna. Rozhodně pokračování bych bral všema deseti