Recenze (1 034)
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Hodně se mi to líbilo. Díky postupnýmu zlepšení triků, je to plný fantastických scén a to jen podtrhuje to, že to je mazec akční a rychlý. Dalo by se to brát jako samostatnej film, protože to díky vývoji doby a technologie, působí jinak, ale to neznamená, že ani jako pokračování to neni možný pojmout. Za mě zasloužený 4* a URČITĚ DOPORUČUJU
Vetřelec ³ (1992)
Tohle je pro mě nejslabší díl celý ságy. Je to taky zajímavý, ale tak i tak, nemastný, neslaný a takový, tak nějak zbytečný. JE to škoda, protože to mělo potenciál. Honička v bludišti je super, ale film mě nijak extra neoslovil. Za mě 3* a DOPORUČUJU
Vetřelci (1986)
Opravdu pěknej počin. Má to grády, má to rychlost, je to přeplněný akcí. Jednička měla svoje kouzlo novinky, ale dvojka přinesla ještě něco víc. Za mě rozhodně 5* a URČITĚ DOPORUČUJU
Vetřelec (1979)
Je to rozhodně inovační film, kterej v tu dobu byl průlomem sci-fi hororů. Scott dokázal něco fantastickýho a je úžasný, jak s pocitem hrůzy, která provázela celej film, vede diváka dál a dál a nepustí ho. Postupná vybíječka posádky Nostromo je temná a rázná. Za mě 5* a ROZHODNĚ DOPORUČUJU
Lidská stonožka (2009)
Tak, jako první jsem dal 3*, ale potom jsem musel snížit na 1* a to jen proto, že tohle se fakt nedá pobrat, pokud člověk neni z větší části nějak mozkově vykloubenej... Jak tohle může někoho napadnout??? Tu 1* jsem dal jen proto, že něco tak extrémního tu ještě nebylo a originalitu drobet ocením. Ale jinak je to něco, co by si měl každej opravdu vážně rozmyslet, jestli chce vidět. Za mě 1* a NEVÍM(historicky poprvý...)
Exeter (2015)
Ty bláho, to je taková hovadina, že to je až škoda mluvit. Otřesný herecký výkony, otřesná atmosféra, otřesnej scénář, naprosto předvídatelný..... Viděl jsem to a už nikdy víc... Dávám 1* jen za Stephena Langa, ikdyž absolutně nechápu, k čemu se to propujčil.... Takže 1* a ROZHODNĚ NEDOPORUČUJU
Ant-Man (2015)
Co dodat. Je to prostě pecka. Je to jako kulka, co se nezadržitelně řítí kupředu. Bomba efekty, úžasnej humor a Marvelovsky dokonalý. Neni potřeba se víc rozepisovat. Za mě skálopevných 5* a ROZHODNĚ DOPORUČUJU
San Andreas (2015)
Pro mě hodně, ale hodně milý překvápko. Čekal jsem ohranou slátaninu, ale dostalo se mi parádního, trikama přímo prošpikovanýho filmu, co má v sobě akci od začátku a drží se to celou dobu a dokonce se to stupňuje. Člověk si myslí, že už ho nemůže nic překvapit a ono ejhle, vždycky se najde něco, co dokáže ten zážitek zlepšit. Za mě skálopevný 4*(možná zvýším, po druhým shlédnutí) a ROZHODNĚ DOPORUČUJU
Poltergeist (2015)
Tak tady jsem na vážkách. Film, jako takovej se až příliš kolíbá na hraně hororu a odlehčenýho klišé. Jen co se začne atmosféra správně hutnit, přijde něco, co to tak nějak překlopí do vtipnýho podtextu. Efekty jsou pěkný a správně zvolený. Ta pověstná "druhá strana" je sice už moc, na pokus o reálnej pocit a je tak nějak všechno, jen ne děsivá. Tentokrát přidám i % hodnocení, protože jsem sice dal 3*, ale viděl bych to tak na 50%. Takže za mě 3* a DOPORUČUJU
Infini (2015)
Mě osobně se to líbilo. Správně tajemný, temný, dobrej nápad a zajímavý vyhrocení a závěr. Celý je to svým způsobem dost rázný a akční. Neni to trhák, co vyrazí dech efektama, ale konec je rozhodně hodně zajímavej. Skvěle to na začátku najede a drží se to na hraně a je dobře, že to nesklouzlo do toho špatnýho. Za mě zasloužený 3* a DOPORUČUJU