Recenze (1 099)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Dokonalý film, kam se nato hrabe Blade. Lincoln je dokonalý upírobíjec. Prostě strhující.
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Klasický a nesmrtelný Jim Carrey ve skvělé komedii s výtečnýma hláškami.
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
O chlup slabší o proti prvnímu dílu ale úkol byl splněn a hlášky Carreyho byly skvělé.
Admirál (2008)
Smrt rudým, Viva Rusko, Češi .... zrádci ? Jinak velice slušný ruský velkofilm.
Agent bez minulosti (2002)
Jason Bourne, dal základ nové éře akčních filmů.
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Hodně slabé, první díl byl ve všem lepší. To to nemělo ten správný šmrnc, na jedničku prostě nemá. Filmaři asi nevěděli co do druhého dílu vymislet. Umě rozhodně nezabodovali. Dávam dvě hvězdičky za snahu.
Aladin a král zlodějů (1996)
Poučily ze dvojky a jde to vidět. Mnohém lepší než Jafarův návrat.
Aladin - Jafarův návrat (1994)
O proti prvnímu dílu zklamání.
Alenka v říši divů (2010)
Bezkonkurečně nejlepší Alenka jakou jsem zatím vyděl. S bravurním Johnnym Deppem.
Alexander Veliký (2004)
Špatní herci, špatný režisér a děj, docela ujde. Škoda dostat to lepší režisér, mohlo z to ho být zajímavý a slušný velkofilm, a přitom výborné téma na s pracování slušného filmu.