Recenze (219)
Aladdin a lampa smrti (2012) (TV film)
Kúzelná lampa bola Made in China, tak sa nedivte, že z nej uniká kadejaký sajrajt. Ináč je to desná sračka.
Alpská klinika (2006) (TV film)
Klasická nemecká seriálovka o dokonalej klinike, dokonalom doktorovi, a nejakých tých vzťahoch pomedzi. Erol Sander je fešák, Alpy hrajú výborne.
Americké psycho (2000)
Podľa nízkeho ratingu tohto filmu badám, že mnohí nepochopili jeho posolstvo. Bolo to POSOLSTVO, bol to návod na záchranu, ktoré prišli príliš skoro a svet ich nepochopil. Všetci finanční magnáti z Wall Street sa mali povinne venovať takým zábavkám, ako Christian Bale. Pre náš svet to mohla byť obrovská výhra. Predstavte si, že by nás pár mŕtvol, kuriev a niekoľko vagónov koksu vytrhli z celosvetovej finančnej krízy. Christian Bale bol mimoriadne protivný, nesympatický a odpudivý, zato Willem Dafoe ako ostýchavý detektív bol k zulíbáni.
Andělé a démoni (2009)
Také sú pre mňa všetky Brownove diela - dobre sa to číta, dobre sa to pozerá, má to švih a spád....a to je všetko. Všetky sú podľa toho istého mustra - sprisahanie, bizarné vraždy, nebojácny mladý muž, krásna žena, vyrašenie nežného citu, odhalenie sprisahancov, prekvapivo najväčší padouch je ten, čo vyzeral najnevinnejšie. Krčmový guláš, navarený pre široké masy, zakaždým servírovaný v inom, honosnejšom tanieri. Jednorázová záležitosť, použi a zahoď.
Andělská tvář (2001)
Náhodou je to skvelé, a s klesajúcou hladinou 10 ročnej Eradour vo fľasi sa mi to zdalo priam úžasné.Dávno som sa tak nenasmiala, zvyšujem hodnotenie na 3 hviezdy. V prípade, že si otvorím ďalšiu fľašu, budú možno aj 4. Nie na fľaši, v hodnotení.
Áno, šéfe! (2011) (pořad)
Formát je síce rovnaký, ale Jaroslav Žídek sa nesnaží byť Pohlreichom. Toho som sa bála najviac - nepodareného klona. Tretí nadávajúci, fuckujúci a k.u.rvujúci šéfkuchár, to by už bolo priveľa.
Ataque de Pánico! (2009)
Poučný film o tom, ako niekto dokáže v 5 minútach povedať to isté, na čo niektorým /nebudem menovať/ režisérom nestačia ani 2 hodiny. Aj s tou roztrasenou kamerou som sa vyrovnala. Za hudbu 5, za film 3, takže fí - 4 hviezdičky.
Až na krev (2007)
Tomuto sa kedysi hovorilo VEĹDIELO , takže nie je potrebné písať nejaký komentár. Chystala som sa na tento film skoro 5 rokov. Ja mám takú fóbiu z veleúspešných, alebo velevysokohodnotených filmov. Zatiaľ sa mi vždy potvrdilo, že takýto vele...film bol vele...blbosť. Pri tomto filme ľutujem, že som si ho nepozrela už dávno. Jediná výhrada - dĺžka, 158 minút, to je už na dovolenku.
„Babičky dobíjejte přesně!“ (1983)
Dve krásne staré dámy, priam legendy českej kinematografie, ktoré sa mlátia, škrtia a pokúšajú sa zabiť jedna druhú kosou. Okrem iných eskapád samozrejme. A pôsobia tak nevinne, sladko a babičkovsky. Cameron určite kopíroval, jeho Terminátor pohybuje hlavou presne, ako Jana Dítětová, akurát nepovŕzgáva kĺbami pri chôdzi. Keby som toto videla ako decko, tak by som už nikdy žiadnu starenku cez cestu nepreviedla.
Beowulf (2007)
Hrozne mi vadila tá animácia, vyzeralo to tak, že všetci herci ochoreli na parkinsona, trpia stuhnutosťou a bradykinézou. Miesto ponorenia sa do deja som sledovala, kto má aké rozvinuté príznaky, ako mu to postihlo mimické svaly, chôdzu. Zaujímavé, že ani jeden z nich netrpel dosť typickým trasom. Ani druhý pokus pozrieť si film nedopadol lepšie. Pravdepodobne zahaprovala produkcia a nedodala potrebné lieky. V podstate veľmi neviem, o čom ten film bol, tak ani nehodnotím. Až sa im zlepší zdravotný stav, tak si film rada pozriem.